[global.common.btn.skiptocontent]
Sprzęt Gospodarstwa Domowego
Zaloguj się / Zarejestruj się

Zdalne wsparcie dla inteligentnych urządzeń

Ilustracja prezentująca smartfon łączący się przez router z pralką marki Bosch w celu uzyskania zdalnego dostępu

Home Connect: uzyskaj wsparcie zdalne zapewniane przez technika.

Jeśli posiadasz inteligentne urządzenie gospodarstwa domowego połączone z aplikacją Home Connect, możesz korzystać z naszej wyjątkowej usługi diagnostyki zdalnej. Umożliwia ona szybkie zdalne rozwiązywanie niewielkich problemów lub wstępną diagnostykę problemu, dzięki czemu technik serwisu marki Bosch może przygotować wymagane części zamienne w celu dokonania naprawy.

Skontaktuj się z Centrum Kontaktu pod numerem telefonu 42 271 5555.

Nasz zespół jest dostępny w następujących godzinach:

  • Od poniedziałku do piątku: 8:00–20:00
  • Soboty: 8:00–17:00
  • Niedziele: 8:00–17:00

Smartfon z otwartą aplikacją Home Connect w nowoczesnej kuchni z różnymi urządzeniami gospodarstwa domowego marki Bosch.

Przed skontaktowaniem się z Centrum Kontaktu.

Aby nasz Centrum Kontaktu mógł zapewnić jak najlepsze wsparcie, przed skontaktowaniem się z nim:

  • Sprawdź, czy urządzenie obsługuje diagnostykę zdalną i jest połączone z aplikacją Home Connect.
  • Upewnij się, że urządzenie jest podłączone do zasilania.
  • Upewnij się, że podczas rozmowy włączone jest połączenie Wi-Fi.
  • Miej pod ręką e-numer produktu.

Porada: Aby znaleźć e-numer urządzenia połączonego z aplikacją, przejdź do sekcji „Informacje o produkcie” w aplikacji Home Connect. Możesz tam także sprawdzić, czy produkt obsługuje diagnostykę zdalną.

Potrzebujesz pomocy, aby połączyć urządzenie z aplikacją?

Aby możliwe było skorzystanie z diagnostyki zdalnej i innych wspaniałych funkcji, Twoje inteligentne urządzenie musi być połączone z aplikacją Home Connect (iOS/ Android).

  • Wprowadź poniżej e-numer swojego urządzenia.
  • Zeskanuj kod QR lub naciśnij przycisk i wykonaj działania wskazane w aplikacji.

Preview
Proszę wprowadzić E-Nr (model urządzenia)
Podane dane są niepoprawne
Niepoprawna liczba znaków
Wprowadź prawidłowy E-Nr (model urządzenia)
To pole przyjmuje tylko cyfry
E-Nr (model urządzenia) nie istnieje. Sprawdź format dodawanego pliku. Tylko formaty .png i .jpg są akceptowane.
Problem techniczny. Spróbuj ponownie lub wpisz ręcznie E-Nr (model urządzenia).
MyBosch

Zarejestruj się bezpłatnie i zyskaj niezliczone korzyści!

Nasz serwis

Masz problem? Skontaktuj się z nami!
Centrum Kontaktu pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00, w weekendy 8:00-17:00.

Poznaj markę Bosch

Odkryj jakość, doskonałość i niezawodność.