Korzystanie z cookies

Nasza strona internetowa korzysta z cookies (ciasteczek), dzięki którym możesz np. dokonywać zakupów lub umówić wizytę serwisanta w trybie online. Cookies umożliwiają nam równoległe zbieranie anonimowych danych statystycznych w celu usprawniania działania strony. Niektóre pliki cookies są niezbędne do tego, żeby strona mogła funkcjonować poprawnie. Zgoda na zapisywanie cookies statystycznych i niezbędnych do działania strony na Twoim komputerze wynika z Twoich ustawień przeglądarki internetowej. Dodatkowo prosimy Cię o zgodę na instalowanie cookies niezbędnych np. do obsługi Twojej rejestracji na stronie itp. (tego dotyczą przyciski „Akceptuję” i „Nie, dziękuję”). Przygotowaliśmy też bardziej szczegółowe informacje na temat korzystania z cookies oraz sposobu zarządzania ustawieniami użytkownika, z których możesz skorzystać klikając na poniższe linki.

[global.cookielaw.txt.secondparagraph]

Trend żywieniowy Czyste Jedzenie.

Prawdziwy smak nie potrzebuje dodatków.

Świeże. Surowe. Prawdziwe. Takie powinno być jedzenie. Jednakże, w rzeczywistości, coraz więcej przetworzonej żywności ląduje na naszych talerzach. Określenie "przetworzona żywność" dotyczy wszelkiej żywności, która została fizycznie lub chemicznie zmodyfikowana solą, cukrem, tłuszczem lub innymi dodatkami. Według Melanie Warner, autorki "Skrzynki na lunch Pandory"’ (2013), przetworzona żywność stanowi do 70% codziennej diety w USA. Oznacza to, że prawdopodobnie spożywasz znacznie więcej przetworzonej żywności, niż sądziłeś. Pomimo że nie wszystkie dodatki spożywcze mają negatywne skutki dla naszego zdrowia, badania z roku 2013 Australijskiego Departamentu Zdrowia i "Wytycznych Żywieniowych" dla osób starzejących się podają, że znaczący udział procentowy powiązany jest z ryzykiem dla zdrowia, takim jak wysokie ciśnienie krwi, otyłość i poważne alergie.

Powrót do podstaw: Jak oczyścić swoją dietę.

Jak najlepiej chronić swoje ciało przed szkodliwymi dodatkami spożywczymi? Utrzymując wszystko w stanie nieskażonym. To jest główne założenie filozofii Czystego jedzenia. Podejmując świadomą decyzję o unikaniu paczkowanej i przetworzonej żywności, a zamiast tego wybieranie żywności utrzymanej w jej naturalnym, niezmienionym stanie. Obejmuje to nabywanie więcej organicznych i sezonowych produktów w całości i gotowanie ich w jak najmniejszych ilościach, aby zachować ich wartość odżywczą. Ale jak je ugotować, bez utraty cennych substancji odżywczych lub stosowania kolejnych, niepotrzebnych dodatków, takich jak tłuszcz lub sól?

Najlepszy sposób na utrzymanie jedzenia w czystości? Proste. Gotując na parze.

W testach z roku 2009* przeprowadzonych na uniwersytecie Zhejiang zbadano różne sposoby przygotowania brokułów, obejmujące gotowanie, przyrządzanie w kuchence mikrofalowej, na parze, podsmażanie i podsmażanie/gotowanie. Stwierdzono, że gotowanie na parze było metodą przyrządzania, która zachowała najwyższy poziom wartości odżywczych. Ponadto, poprzez delikatne gotowanie na parze świeżej żywności w piekarniku parowym marki Bosch Series | 8, potrzeba wprowadzania dodatków takich jak tłuszcze i sól, została wyeliminowana. Chrupiące, smaczne warzywa. Miękki, soczysty drób i ryby. Gotowanie na parze jest świadomym i zdrowym rozwiązaniem rezygnacji z dodatków i zachowania tego, co dobre.

Zobacz kuchenki parowe

* Przetestowany z kompaktowym piekarnikiem parowym identycznym z piekarnikiem parowym marki Bosch CDG634BB1 z trybem grzania “para w 100 °C”, 7 minut z papryczkami pokrojonymi w paski 0,3 - 0,7cm x 3,5 cm. Zatwierdzone przez Uniwersytet Zaragoza, zlecone przez BSH Hausgeräte GmbH, grudzień 2016 r.

Powiązane artykuły

MyBosch

Zarejestruj się bezpłatnie i zyskaj niezliczone korzyści!

Nasz serwis

Masz problem? Skontaktuj się z nami!
Nasza infolinia serwisowa czynna jest 7 dni w tygodniu przez 24 godziny.

801 191 534

callcenter.lodz@bshg.com

Poznaj markę Bosch

Odkryj jakość, doskonałość i niezawodność.

Infolinia produktowa

Informacje produktowe, dobór urządzeń.
Infolinia produktowa czynna
pon.-pt. godz. 9.00-17.00