Inteligentne zmywanie naczyń dzięki Home Connect – funkcje w skrócie:

Prosta konfiguracja, proste użycie.
W Bosch uważamy, że inteligentne rozwiązania powinny być proste. Podłączenie urządzenia wymaga więc jedynie trzech łatwych kroków:
1. Pobierz aplikację Home Connect z Apple App Store lub Google Play Store.
2. Zeskanuj kod QR znajdujący się na urządzeniu lub w instrukcji obsługi. Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu kodu QR, kliknij tutaj .
3. Zastosuj się do instrukcji w aplikacji.
Patrz i ucz się: Twój przewodnik wideo dotyczący połaczenia z Home Connect.


Wspieraj planetę – wybierz zdalną diagnostykę.
Dzięki zdalnej diagnostyce możesz uzyskać wiedzę ekspercką, jednoczenie żegnając się z niepotrzebnymi wizytami serwisowymi. Nasi opiekunowie techniczni łączą się z Twoim urządzeniem z naszego biura i często są w stanie rozwiązać problem w ten sposób. Jeśli wymagana jest naprawa na miejscu, mają pewność, jakich części będą potrzebować. Zapewnia to oszczędność czasu i zasobów.
Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, zadzwoń pod numer
Centrum Kontaktu pracuje?- od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00,?- w weekendy w godzinach 8:00 - 17:00.?tel. 42 271 55 55*?* opłata według stawek operatora
Nasz zespół jest dostępny w następujących godzinach:
- Od poniedziałku do piątku: 8:00–20:00
- Soboty: 9:00–17:00

Dobre przygotowanie to najlepsza droga do naprawy.
Musisz pomóc opiekunowi klienta z Centrum Kontaktu w udzieleniu Ci pomocy
- Sprawdź, czy urządzenie obsługuje zdalną diagnostykę i jest połączone z aplikacją Home Connect.
- Upewnij się, że urządzenie jest podłączone do zasilania.
- Upewnij się, że podczas rozmowy włączone jest połączenie Wi-Fi.
- Miej pod ręką e-numer produktu.
Wskazówka : aby znaleźć e-numer (numer modelu) połączonego urządzenia, przejdź do sekcji „Informacje o produkcie” w aplikacji Home Connect. Możesz tam także sprawdzić, czy produkt obsługuje zdalną diagnostykę.