Inteligentne zmywanie naczyń dzięki Home Connect – funkcje w skrócie:

Ręka trzymająca smartfon z aplikacją Home Connect przed zmywarką. Logo Google Play i Apple App Store są nałożone na dolną część obrazu.

Prosta konfiguracja, proste użycie.

W Bosch uważamy, że inteligentne rozwiązania powinny być proste. Podłączenie urządzenia wymaga więc jedynie trzech łatwych kroków:

1. Pobierz aplikację Home Connect z Apple App Store lub Google Play Store.

2. Zeskanuj kod QR znajdujący się na urządzeniu lub w instrukcji obsługi. Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu kodu QR, kliknij tutaj .

3. Zastosuj się do instrukcji w aplikacji.

Patrz i ucz się: Twój przewodnik wideo dotyczący połaczenia z Home Connect.

Niebieski ekran z ikonami urządzeń i nagłówkiem „Chcesz połączyć urządzenie z Home Connect?”.
Niebieski ekran z ikoną obsługi klienta i nagłówkiem „Zdalna diagnostyka”.

Wspieraj planetę – wybierz zdalną diagnostykę.

Dzięki zdalnej diagnostyce możesz uzyskać wiedzę ekspercką, jednoczenie żegnając się z niepotrzebnymi wizytami serwisowymi. Nasi opiekunowie techniczni łączą się z Twoim urządzeniem z naszego biura i często są w stanie rozwiązać problem w ten sposób. Jeśli wymagana jest naprawa na miejscu, mają pewność, jakich części będą potrzebować. Zapewnia to oszczędność czasu i zasobów.

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, zadzwoń pod numer

Centrum Kontaktu pracuje?- od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00,?- w weekendy w godzinach 8:00 - 17:00.?tel. 42 271 55 55*?* opłata według stawek operatora

Nasz zespół jest dostępny w następujących godzinach:

  • Od poniedziałku do piątku: 8:00–20:00
  • Soboty: 9:00–17:00

Ręka na pierwszym planie trzymająca smartfon z informacjami o Dziale Obsługi Klienta, na tle nowoczesnej kuchni z otwartą do połowy zmywarką.

Dobre przygotowanie to najlepsza droga do naprawy.

Musisz pomóc opiekunowi klienta z Centrum Kontaktu w udzieleniu Ci pomocy

  • Sprawdź, czy urządzenie obsługuje zdalną diagnostykę i jest połączone z aplikacją Home Connect.
  • Upewnij się, że urządzenie jest podłączone do zasilania.
  • Upewnij się, że podczas rozmowy włączone jest połączenie Wi-Fi.
  • Miej pod ręką e-numer produktu.

Wskazówka : aby znaleźć e-numer (numer modelu) połączonego urządzenia, przejdź do sekcji „Informacje o produkcie” w aplikacji Home Connect. Możesz tam także sprawdzić, czy produkt obsługuje zdalną diagnostykę.

Biały symbol użytkownika z plusem, oznaczający dodanie nowego użytkownika lub kontaktu.
MyBosch

Zarejestruj się bezpłatnie i zyskaj niezliczone korzyści!

Białe logo serwisu Bosch urządzeń domowych na szarym tle.
Serwis producenta marki Bosch

Centrum Kontaktu pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00, w weekendy 8:00-17:00.

42 271 5555

Białe logo na tarczy z okrągłymz napisem "Experience Bosch".
Poznaj markę Bosch

Odkryj jakość, doskonałość i niezawodność.

Logo "Find a Dealer" w białym kolorze na szarym tle.
Stacjonarne Sklepy Serwisowe

Zapraszamy na zakupy oraz szybką diagnostykę!