
Porozmawiaj z pracownikiem naszego serwisu
Jedną z korzyści wybrania urządzenia marki Bosch jest znakomita telefoniczna obsługa serwisowa. Jeśli tylko pojawi się problem po zakupie, którego nie dasz rady rozwiązać samodzielnie za pomocą naszych internetowych wskazówek i porad, nasz zespół serwisowy jest zawsze gotów ci pomóc.
Aby skontaktować się z nami, wystarczy zadzwonić na numer 42 271 5555 (opłata według stawek operatora) . Nasz zespół jest dostępny w następujących godzinach:
Od poniedziałku do piątku: 8:00–20:00
Soboty: 8:00–17:00
Niedziele: 8:00–17:00
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać informacje dotyczące demontażu (w celu konserwacji), zgodnie z rozporządzeniem UE w sprawie ekoprojektu:
- (UE) nr 666/2013 w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla odkurzaczy z dnia 02.09.2013 r.;
- (UE) nr 66/2014 w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla domowych piekarników, płyt grzejnych i okapów nadkuchennych z dnia 20.02.2015 r.;
- (UE) nr 814/2013 w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla podgrzewaczy wody i zasobników ciepłej wody użytkowej z dnia 26.09.2015 r.;
- (UE) nr 2019/2020 w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla źródeł światła i oddzielnego osprzętu sterującego z dnia 01.09.2021 r.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać informacje dotyczące napraw, zgodnie z rozporządzeniem UE w sprawie ekoprojektu:
- (UE) nr 2019/2019 w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla urządzeń chłodniczych;
- (UE) nr 2019/2023 w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla pralek i pralko-suszarek;
- (UE) nr 2019/2022 w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla zmywarek.