Chcesz naprawić swoją ceramiczną płytę grzewczą? Jesteś w dobrych rękach. W Bosch nasz zespół jest gotowy, aby naprawić Twoje urządzenie.

Czy wiesz, że niektóre niewielkie problemy możesz łatwo rozwiązać samodzielnie? Sprawdź nasze porady dotyczące ceramicznych płyt grzewczych tutaj i przeprowadź naprawę w domu, wykonując kilka prostych kroków. Twoje urządzenie będzie znowu w pełni sprawne.

Opcje naprawy

Sprawdź naszą poniższą ofertę opcji naprawy.

Naprawa w czasie trwania gwarancji

Aby sprawdzić, czy naprawa Twojej płyty ceramicznej jest objęt gwarancją Producenta, pamiętaj o zajrzeniu do warunków gwarancji*.

  • Niezawodna i profesjonalna naprawa wykonana przez naszych wykwalifikowanych Techników.
  • Nasi Technicy udzielą porady i wsparcia, aby zapobiec problemom w przyszłości.
  • Nasz zespół obsługi służy pomocą i radą w kwestii naprawy.

Technikowi należy okazać rachunek za urządzenie z datą zakupu stanowiący podstawę reklamacji z tytułu gwarancji.

Zapraszamy do Centrum Kontaktu.

Zarezerwuj wizytę Technika.

Naprawa po gwarancji

Jeśli Twoja płyta ceramiczna jest już po gwarancji, jesteśmy po to, aby Ci pomóc.

  • Bezpieczna i niezawodna naprawa wykonana przez wykwalifikowanego Technika.
  • Czasami naprawa może być niemożliwa lub niezalecana.
  • Nasz zespół obsługi służy pomocą i radą w kwestii naprawy.

Zapraszamy do Centrum Kontaktu.

Zarezerwuj wizytę Technika

Nasz Technik jest odpowiednio przygotowany do przywrócenia pełnej sprawności Twojej płyty ceramicznej.
Za chwilę rozpoczniesz rezerwację wizyty Technika. Poprosimy Cię o podanie Twoich danych kontaktowych, lokalizacji urządzenia oraz innych ważnych informacji.

Aby rozpocząć, poniżej wpisz numer modelu (E-Nr) swojej płyty ceramicznej. E-Nr jest konieczny do przygotowania wizyty, np. zapewnienia Technikowi niezbędnych części zamiennych.

Wpisz E-Nr, aby rozpocząć rezerwację:

Preview
Proszę wprowadzić E-Nr (numer modelu z tabliczki znamionowej)
Podane dane są niepoprawne
Niepoprawna liczba znaków
Wprowadź prawidłowy E-Nr (numer modelu z tabliczki znamionowej)
To pole przyjmuje tylko cyfry
E-Nr (numer modelu z tabliczki znamionowej) nie istnieje. Sprawdź format dodawanego pliku. Tylko formaty .png i .jpg są akceptowane.
Problem techniczny. Spróbuj ponownie lub wpisz ręcznie E-Nr (numer modelu z tabliczki znamionowej).

Jak znaleźć numer E-Nr

Przyjrzyj się przedniej krawędzi znajdującej się pod blatem roboczym lub jej okolicom.

[cso.typeplatefinder.txt]
01-example-of-a-type-plate-whitelabel.png

 

01_Appliance_ID_card.png
02_Electric_cooktop-01_master.jpg
03_Electric_cooktop-02_master.jpg
04_Vario_glass_ceramic_cooktop-01_master.jpg
01_Appliance_ID_card.png
02_Electric_cooktop-01_master.jpg
03_Electric_cooktop-02_master.jpg
04_Vario_glass_ceramic_cooktop-01_master.jpg

Zapraszamy do Centrum Kontaktu.

Nasz doświadczony zespół pomoże Ci zarezerwować wizytę w celu dokonania naprawy Twojej płyty ceramicznej. Podczas rezerwacji poprosimy Cię o podanie numeru modelu (E-Nr) Twojego urządzenia.

Nasze Centrum Kontaktu pracuje:
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00
w sobotę i w niedzielę w godzinach od 8:00 do 17:00

+48 42 271 55 55

Jak znaleźć numer E-Nr

Przyjrzyj się przedniej krawędzi znajdującej się pod blatem roboczym lub jej okolicom.

[cso.typeplatefinder.txt]
01-example-of-a-type-plate-whitelabel.png

 

01_Appliance_ID_card.png
02_Electric_cooktop-01_master.jpg
03_Electric_cooktop-02_master.jpg
04_Vario_glass_ceramic_cooktop-01_master.jpg
01_Appliance_ID_card.png
02_Electric_cooktop-01_master.jpg
03_Electric_cooktop-02_master.jpg
04_Vario_glass_ceramic_cooktop-01_master.jpg

Najczęściej zadawane pytania, dotyczące napraw

Jak mogę się dowiedzieć, czy będę w stanie samodzielnie rozwiązać problem z płytą ceramiczną?

Niektóre drobne usterki możesz usunąć samodzielnie. Aby upewnić się, że nie potrzebujesz wsparcia Technika, zapoznaj się z naszymi poradami rozwiązywania problemów i wsparcia technicznego dotyczącymi płyt ceramicznych

Powinienem/Powinnam naprawić moją starą płytę ceramiczną czy kupić nową?

Zależy to od wieku i stanu Twojej płyty ceramicznej. Nasze Centrum Kontaktu z przyjemnością doradzi Ci, czy naprawa jest dla Ciebie właściwym rozwiązaniem. W większości przypadków naprawa jest zalecana jako rozwiązanie bardziej ekonomiczne. Jednak wybór należy zawsze do Ciebie.

Jakie części są używane do wykonania naprawy?

Nasi Technicy używają wyłącznie oryginalnych części zamiennych. Aby szybko znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Ciebie, każdy problem jest analizowany przez zespół techniczny, dzięki czemu Technik będzie dysponował wszystkimi pasującymi oryginalnymi częściami zamiennymi potrzebnymi do skutecznej naprawy.

Ile będzie kosztować naprawa?

Jeśli Twoja płyta ceramiczna jest nadal objęta gwarancją Producenta, naprawa oraz części zamienne będą nieodpłatne zgodnie z warunkami gwarancji


Co jest objęte gwarancją Producenta?

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w warunkach gwarancji

Jakie informacje są potrzebne do zarezerwowania naprawy?

Zanim rozpoczniesz rezerwację, sprawdź, czy dysponujesz numerem modelu (E-Nr) swojej płyty ceramicznej.

Jeśli potrzebujesz pomocy z identyfikacją E-Nr urządzenia, przeczytaj powyższą informację dotyczącą numeru modelu.

W jaki sposób nasz Serwis Producenta sprzyja ochronie środowiska i klimatu?

Oferujemy najlepsze wsparcie, które zapewnia długi czas eksploatacji urządzenia, dzięki usługom i oryginalnym częściom zamiennym. Usługi te umożliwiają eksploatację Twojego urządzenia przez długi czas. Długi czas użytkowania urządzenia w sposób istotny przyczynia się do ochrony środowiska i klimatu.