Chcesz naprawić swoją ceramiczną płytę grzewczą? Jesteś w dobrych rękach. W Bosch nasz zespół jest gotowy, aby naprawić Twoje urządzenie.
Czy wiesz, że niektóre niewielkie problemy możesz łatwo rozwiązać samodzielnie? Sprawdź nasze porady dotyczące ceramicznych płyt grzewczych tutaj i przeprowadź naprawę w domu, wykonując kilka prostych kroków. Twoje urządzenie będzie znowu w pełni sprawne.
Opcje naprawy
Sprawdź naszą poniższą ofertę opcji naprawy.
Nasz Technik jest odpowiednio przygotowany do przywrócenia pełnej sprawności Twojej płyty ceramicznej.
Za chwilę rozpoczniesz rezerwację wizyty Technika. Poprosimy Cię o podanie Twoich danych kontaktowych, lokalizacji urządzenia oraz innych ważnych informacji.
Aby rozpocząć, poniżej wpisz numer modelu (E-Nr) swojej płyty ceramicznej. E-Nr jest konieczny do przygotowania wizyty, np. zapewnienia Technikowi niezbędnych części zamiennych.
Wpisz E-Nr, aby rozpocząć rezerwację:
Jak znaleźć numer E-Nr
Przyjrzyj się przedniej krawędzi znajdującej się pod blatem roboczym lub jej okolicom.
 
 
Nasz doświadczony zespół pomoże Ci zarezerwować wizytę w celu dokonania naprawy Twojej płyty ceramicznej. Podczas rezerwacji poprosimy Cię o podanie numeru modelu (E-Nr) Twojego urządzenia.
Nasze Centrum Kontaktu pracuje:
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00
w sobotę i w niedzielę w godzinach od 8:00 do 17:00
Jak znaleźć numer E-Nr
Przyjrzyj się przedniej krawędzi znajdującej się pod blatem roboczym lub jej okolicom.
 
 
Najczęściej zadawane pytania, dotyczące napraw
Niektóre drobne usterki możesz usunąć samodzielnie. Aby upewnić się, że nie potrzebujesz wsparcia Technika, zapoznaj się z naszymi poradami rozwiązywania problemów i wsparcia technicznego dotyczącymi płyt ceramicznych
Zależy to od wieku i stanu Twojej płyty ceramicznej. Nasze Centrum Kontaktu z przyjemnością doradzi Ci, czy naprawa jest dla Ciebie właściwym rozwiązaniem. W większości przypadków naprawa jest zalecana jako rozwiązanie bardziej ekonomiczne. Jednak wybór należy zawsze do Ciebie.
Nasi Technicy używają wyłącznie oryginalnych części zamiennych. Aby szybko znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Ciebie, każdy problem jest analizowany przez zespół techniczny, dzięki czemu Technik będzie dysponował wszystkimi pasującymi oryginalnymi częściami zamiennymi potrzebnymi do skutecznej naprawy.
Jeśli Twoja płyta ceramiczna jest nadal objęta gwarancją Producenta, naprawa oraz części zamienne będą nieodpłatne zgodnie z warunkami gwarancji
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w warunkach gwarancji
Zanim rozpoczniesz rezerwację, sprawdź, czy dysponujesz numerem modelu (E-Nr) swojej płyty ceramicznej.
Jeśli potrzebujesz pomocy z identyfikacją E-Nr urządzenia, przeczytaj powyższą informację dotyczącą numeru modelu.
Oferujemy najlepsze wsparcie, które zapewnia długi czas eksploatacji urządzenia, dzięki usługom i oryginalnym częściom zamiennym. Usługi te umożliwiają eksploatację Twojego urządzenia przez długi czas. Długi czas użytkowania urządzenia w sposób istotny przyczynia się do ochrony środowiska i klimatu.