Korzystanie z cookies

Nasza strona internetowa korzysta z cookies (ciasteczek), dzięki którym możesz np. dokonywać zakupów lub umówić wizytę serwisanta w trybie online. Cookies umożliwiają nam równoległe zbieranie anonimowych danych statystycznych w celu usprawniania działania strony. Niektóre pliki cookies są niezbędne do tego, żeby strona mogła funkcjonować poprawnie. Zgoda na zapisywanie cookies statystycznych i niezbędnych do działania strony na Twoim komputerze wynika z Twoich ustawień przeglądarki internetowej. Dodatkowo prosimy Cię o zgodę na instalowanie cookies niezbędnych np. do obsługi Twojej rejestracji na stronie itp. (tego dotyczą przyciski „Akceptuję” i „Nie, dziękuję”). Przygotowaliśmy też bardziej szczegółowe informacje na temat korzystania z cookies oraz sposobu zarządzania ustawieniami użytkownika, z których możesz skorzystać klikając na poniższe linki.

[global.cookielaw.txt.secondparagraph]

Problemy z ekspresem do kawy

Problemy z ekspresem do kawy. I co teraz?

Masz problemy z ekspresem, a chcesz znów cieszyć się aromatem świeżej kawy? Być może grzałka w Twoim ekspresie nie działa, lub coś poszło nie tak podczas usuwania kamienia. Jak możesz podejrzewać, mamy dobrą wiadomość. W przeciągu 24 miesięcznego okresu gwarancyjnego od daty zakupu, naprawimy Twoje urządzenie bezpłatnie. Poza okresem gwarancyjnym, ekspresy są naprawiane przez nas według stałego cennika <CMFixPrice>. Jeśli Twój ekspres jest urządzeniem w wersji Solitaire, stała cena jego naprawy wynosi <SMFixPrice>.

Jeśli chcesz uniknąć uszkodzenia ekspresu podczas usuwania kamienia, przestrzegaj wytycznych zamieszczonych w instrukcji, a jeśli to możliwe, stosuj specjalny preparat do usuwania kamienia, zamiast agresywnych środków czyszczących.

Adres serwisu drobnego sprzętu gospodarstwa domowego:
<SmAppCusSerAddress>

Przejdź do produktów do czyszczenia i pielęgnacji

Nasz serwis

Masz problem? Skontaktuj się z nami!
Nasza infolinia serwisowa czynna jest 7 dni w tygodniu przez 24 godziny.

801 191 534 *

* opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej

callcenter.lodz@bshg.com

Punkty serwisowe

Wysoko wykwalifikowana kadra specjalistów w 9 regionalnych oddziałach serwisów fabrycznych marki Bosch oraz wyselekcjonowana sieci serwisów autoryzowanych są do Twojej dyspozycji.

Instrukcje obsługi

Poszukujesz instrukcji obsługi urządzenia? A może chcesz zamówić wizytę naszego technika w celu przeprowadzania instruktażu z obsługi?

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Zanim zamówisz serwis, zapoznaj się z zamieszczonymi wskazówkami, które być może pozwolą Ci samodzielnie usunąć usterkę. Dowiesz się też jak czyścić i pielęgnować nasze urządzenia.