Masz problemy z ekspresem, a chcesz znów cieszyć się aromatem świeżej kawy? Być może grzałka w Twoim ekspresie nie działa, lub coś poszło nie tak podczas usuwania kamienia. Jak możesz podejrzewać, mamy dobrą wiadomość. W przeciągu 24 miesięcznego okresu gwarancyjnego od daty zakupu, naprawimy Twoje urządzenie bezpłatnie. Poza okresem gwarancyjnym, ekspresy są naprawiane przez nas według stałego cennika <CMFixPrice>. Jeśli Twój ekspres jest urządzeniem w wersji Solitaire, stała cena jego naprawy wynosi <SMFixPrice>.
Jeśli chcesz uniknąć uszkodzenia ekspresu podczas usuwania kamienia, przestrzegaj wytycznych zamieszczonych w instrukcji, a jeśli to możliwe, stosuj specjalny preparat do usuwania kamienia, zamiast agresywnych środków czyszczących.
Adres serwisu drobnego sprzętu gospodarstwa domowego:
<SmAppCusSerAddress>
W Bosch tworzymy produkty i usługi z myślą o klientach, dlatego tak ważna jest dla nas Twoja opinia! Poświęć minutę na wypełnienie ankiety.
Jeżeli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy, napisz centrum.kontaktu@bshg.com lub zadzwoń do nas 42 2715555.
Dziękujemy!