Korzystanie z cookies

Nasza strona internetowa korzysta z cookies (ciasteczek). Korzystamy z ciasteczek funkcjonalnych, dzięki którym strona może funkcjonować poprawnie. Takie ciastka pozwalają np. wybierać funkcje strony lub logować się na Twoje konto na naszej stronie. Cookies statystyczne umożliwiają nam zbieranie anonimowych danych statystycznych w celu usprawniania działania strony. Zgoda na zapisywanie cookies statystycznych na Twoim komputerze wynika z Twoich ustawień przeglądarki internetowej. Ta strona używa również cookies reklamowych (w tym definiujących Twoje preferencje), dzięki którym możemy dostarczać Tobie reklamy i treści odpowiadające Twoim zainteresowaniom. Te pliki pochodzą od dostawców usług internetowych. Informacje zawarte w tych plikach cookies będą przetwarzane przez te podmioty. Szczegółowe informacje na temat tych ciasteczek dostępne są w pliku „Informacje na temat cookies” w części „Pliki cookies związane z dostarczaniem reklam”. Informacje o Twoich zainteresowaniach i preferencjach mogą być uznane za dane osobowe. Dzięki niektórym plikom cookie możemy przetwarzać dane osobowe. Ustawienia Twojej przeglądarki decydują o tym, czy wyrażasz zgodę na instalowanie tych ciasteczek. Jeżeli nie godzisz się na instalowanie cookies wybierz przycisk „Nie, dziękuję za wszystkie cookies”. Przygotowaliśmy też bardziej szczegółowe informacje na temat korzystania z cookies oraz przetwarzania danych osobowych:

Szklany dzbanek ekspresu do kawy jest rozbity

Szklany dzbanek ekspresu do kawy jest rozbity. I co teraz?

Jeśli szklany dzbanek rozbije się, powstaje pytanie, kiedy to nastąpiło. Czy uszkodzenie miało miejsce w przeciągu 24 miesięcznej gwarancji? W takim razie, w większości przypadków, zajmiemy się wymianą. Pod warunkiem, że problem ze szklanym dzbankiem spowodowany był zastosowaniem przez nas wadliwego materiału. W innym wypadku pozostaje zakup nowego dzbanka. W dobraniu odpowiedniego modelu pomogą nasi specjaliści, którzy są do Twojej dyspozycji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem: 801 191 534.

Asystent Serwisowy

MyBosch

Zarejestruj się bezpłatnie i zyskaj niezliczone korzyści!

Nasz serwis

Masz problem? Skontaktuj się z nami!
Nasza infolinia serwisowa czynna jest 7 dni w tygodniu przez 24 godziny.

801 191 534

callcenter.lodz@bshg.com

Poznaj markę Bosch

Odkryj jakość, doskonałość i niezawodność.

Infolinia produktowa

Informacje produktowe, dobór urządzeń. Infolinia produktowa czynna pon.-pt. godz. 9.00-17.00

wew. 1 +48 22 57 27 600

informacja@bshg.com