Pytania ogólne
Logowanie za pomocą SingleKey ID to jednorazowa rejestracja, która umożliwia dostęp do określonych aplikacji i stron internetowych różnych marek za pomocą jednej nazwy użytkownika i jednego hasła. SingleKey ID nie umożliwia dostępu do danych osobowych zapisanych na koncie założonym w aplikacji lub na stronie internetowej danego partnera.
Posiadanie SingleKey ID umożliwia logowanie się do określonych aplikacji i stron internetowych marki Bosch i jej marek partnerskich za pomocą jednej nazwy użytkownika i jednego hasła. Inaczej mówiąc, zapewnia on wygodny dostęp do określonych obszarów po logowaniu, jak np. usług internetowych, funkcji aplikacji, urządzeń oraz informacji o produktach i gwarancjach.
Jeśli masz już konto w programie MyBosch lub w portalu marki partnerskiej, która korzysta z logowania za pomocą SingleKey ID, upewnij się, że tworząc swój SingleKey ID, podasz ten sam adres e-mailowy. Potrzebujesz pomocy?
SingleKey ID umożliwia logowanie do stron internetowych i aplikacji marki Bosch oraz do stron internetowych i aplikacji marek partnerskich. Twoje konta u poszczególnych partnerów są aktywowane dopiero, gdy po raz pierwszy zalogujesz się na stronie internetowej lub w aplikacji danego partnera za pomocą SingleKey ID. Nie musisz tworzyć osobnych kont u poszczególnych partnerów. W przypadku niektórych partnerów konieczne może być podanie w Twoim profilu dodatkowych informacji, aby móc korzystać z określonych usług.
Po utworzeniu SingleKey ID zostaniesz poproszony o informację, czy masz już konto Bosch albo konto innej marki partnerskiej. Wybierz odpowiedź twierdzącą, a następnie podaj adres email powiązany z Twoim starym kontem. Powinieneś teraz otrzymać wiadomość mailową zawierającą link do potwierdzenia rejestracji. Kliknij ten link, aby połączyć swoje stare konto Bosch lub konto marki partnerskiej z kontem SingleKey ID.
Nie, do logowania się za pomocą SingleKey ID konieczne jest połączenie z Internetem.
Wykaz marek, które obsługują SingleKey ID, dostępny jest tutaj.
SingleKey ID to rozwiązanie, które jedynie potwierdza tożsamość i pozwala zalogować się na strony internetowe i do aplikacji wielu różnych marek za pomocą jednej nazwy użytkownika i jednego hasła. Pozostałe funkcje, treści, usługi itp. są zapewniane przez poszczególne marki i mogą się różnić w zależności od dostępności i lokalizacji.
SingleKey ID to usługa wykorzystywana przez konsumentów, by uzyskać dostęp do treści i usług internetowych oferowanych przez marki partnerskie. Więcej infromacji można znaleźć w regulaminie.
Tak, SingleKey ID może być używany do logowania się do aplikacji Home Connect. Aby skorzystać z określonych funkcji oferowanych przez tę aplikację, należy najpierw sparować z nią swoje kompatybilne urządzenia.
Niekoniecznie. Niektóre strony internetowe, aplikacje, sklepy internetowe partnerów oraz związane z nimi usługi mogą nie korzystać z SingleKey ID.
Konta i ustawienia
1. Utwórz konto, klikając tutaj.
2. Podaj swój adres email, ustaw hasło i zostaw wymagane dane osobowe. Następnie otrzymasz email z linkiem aktywacyjnym.
3. Kliknij w otrzymany link aktywacyjny, by uruchomić SingleKey ID. Kliknij w link tego samego dnia; w innym wypadku link wygaśnie.
4. Dokończ proces, logując się za pomocą SingleKey ID (adres email i hasło).
5. Zostaniesz przekierowany do aplikacji lub strony internetowej, w której zacząłeś rejestrację.
SingleKey ID możesz usunąć tutaj. Usuwając SingleKey ID, spowodujesz przesłanie wniosku o usunięcie Twojego konta do firmy Bosch oraz do marek partnerskich, do których logowałeś się za jego pomocą. Może to wiązać się z utratą danych zapisanych na wszystkich powiązanych kontach. W zależności od aplikacji lub strony internetowej, mogą to być certyfikaty gwarancyjne, dowody zakupu, schematy działania inteligentnego domu i dane o historii inteligentnych urządzeń.
Przed usunięciem SingleKey ID warto utworzyć kopię zapasową lub pobrać wszystkie informacje, które chcesz zachować.
Zaloguj się na stronie internetowej SingleKey ID. Przejdź do sekcji „Mój profil” i wybierz opcję „Zmień hasło”.
Zaloguj się na stronie internetowej SingleKey ID. Przejdź do sekcji „Mój profil” – w niej możesz zmienić swoje dane osobowe. Niektóre z Twoich informacji mogą być przechowywane przez partnera – w takim wypadku są one dostępne tylko za pomocą jego strony internetowej lub aplikacji.
Zaloguj się na stronie internetowej SingleKey ID. Przejdź do sekcji „Mój profil” i wybierz opcję „Zmień adres e-mailowy”.
W takim wypadku konieczne będzie utworzenie dwóch osobnych SingleKey ID z użyciem dwóch różnych adresów email.
Rozwiązywanie problemów
Przejdź do strony logowania SingleKey ID i wybierz opcję „Zapomniałem hasło”.
Sprawdź następujące kwestie:
- upewnij się, że podałeś prawidłowy adres email i prawidłowe hasło.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Na telefonie komórkowym wymagany jest zasięg o sile co najmniej dwóch kresek i łączność EDGE (oznaczona literą „E” na pasku informacji).
- Jeśli to nie pomoże, zresetuj hasło.
Skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Bosch lub z działem obsługi klienta odpowiedniej marki partnerskiej.
- Poczekaj co najmniej 15 minut, aby dać naszemu systemowi czas na wysłanie maila z potwierdzeniem.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Na telefonie komórkowym wymagany jest zasięg o sile co najmniej dwóch kresek i łączność EDGE (oznaczona literą „E” na pasku informacji).
- Sprawdź skrzynkę odbiorczą konta mailowego, którego adres podałeś. Zajrzyj również do folderów „spam” i „nieznane”.
Zanim wdrożono SingleKey ID, otrzymałeś maila z programu MyBosch lub z portalu marki partnerskiej zapowiadający tę zmianę. Adres email, na który przesłano tę wiadomość, jest przypisany do Twojego konta. Aby zapewnić sobie dostęp do swoich informacji na koncie lub na kontach u partnera lub partnerów, skorzystaj z tego samego adresu email, by utworzyć swój SingleKey ID. Jeśli nie otrzymasz maila z informacją o zmianie lub go usunąłeś, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Bosch lub z działem obsługi klienta odpowiedniej marki partnerskiej.
Informacje prawne i ochrona danych
Twoje dane osobowe powiązane z SingleKey ID są przechowywane na zabezpieczonych serwerach ulokowanych w Europie. SingleKey ID nie przechowuje danych osobowych zebranych i wykorzystywanych przez strony internetowe, aplikacje, produkty i usługi partnerów. Jeśli masz pytania dotyczące przechowywania i zabezpieczenia tych danych, skontaktuj się z danym partnerem.
Twoje dane są przechowywane i zostały zabezpieczone zgodnie z surowymi normami prawnymi. SingleKey ID jest w pełni zgodny z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO). Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Swoimi danymi osobowymi powiązanymi z SingleKey ID możesz zarządzać tutaj.
W ramach SingleKey ID przechowywane są głównie dane związane z Twoją tożsamością cyfrową. Aby uzyskać dostęp do danych przechowywanych przez partnerów korzystających z SingleKey ID i zarządzać tymi danymi, odwiedź stronę internetową danego partnera lub skontaktuj się z jego działem wsparcia.
Dane osobowe zgromadzone na kontach założonych u partnerów nie będą przenoszone ani udostępniane pomiędzy partnerami stosującymi SingleKey ID. SingleKey ID zapewnia użytkownikom wyłącznie dostęp do stron internetowych, aplikacji i usług marki Bosch i jej marek partnerskich. Administrator SingleKey ID przekaże Twoje dane osobowe partnerowi dopiero, gdy po raz pierwszy zalogujesz się do tego partnera.
Nie, informacje przechowywane na kontach u partnerów (w tym dane biznesowe) nie będą przekazywane administratorowi SingleKey ID. SingleKey ID umożliwia logowanie się i uzyskiwanie dostępu do Twojego konta w portalach marki Bosch i marek partnerskich. Nie przechowuje on jakichkolwiek informacji na Twoich kontach, w tym danych biznesowych zebranych przez danego partnera. Aby uzyskać dostęp do swoich danych biznesowych, zaloguj się na odpowiednie konto u partnera za pomocą SingleKey ID.