Pytania ogólne

Czym jest logowanie z wykorzystaniem SingleKey ID?

Logowanie za pomocą SingleKey ID to jednorazowa rejestracja, która umożliwia dostęp do określonych aplikacji i stron internetowych różnych marek za pomocą jednej nazwy użytkownika i jednego hasła. SingleKey ID nie umożliwia dostępu do danych osobowych zapisanych na koncie założonym w aplikacji lub na stronie internetowej danego partnera.

Dlaczego warto korzystać z logowania przy użyciu SingleKey ID?

Posiadanie SingleKey ID umożliwia logowanie się do określonych aplikacji i stron internetowych marki Bosch i jej marek partnerskich za pomocą jednej nazwy użytkownika i jednego hasła. Inaczej mówiąc, zapewnia on wygodny dostęp do określonych obszarów po logowaniu, jak np. usług internetowych, funkcji aplikacji, urządzeń oraz informacji o produktach i gwarancjach.

O czym muszę pamiętać, tworząc swój SingleKey ID?

Jeśli masz już konto w programie MyBosch lub w portalu marki partnerskiej, która korzysta z logowania za pomocą SingleKey ID, upewnij się, że tworząc swój SingleKey ID, podasz ten sam adres e-mailowy. Potrzebujesz pomocy?

Czy muszę zakładać nowe konto na platformie każdej marki partnerskiej?

SingleKey ID umożliwia logowanie do stron internetowych i aplikacji marki Bosch oraz do stron internetowych i aplikacji marek partnerskich. Twoje konta u poszczególnych partnerów są aktywowane dopiero, gdy po raz pierwszy zalogujesz się na stronie internetowej lub w aplikacji danego partnera za pomocą SingleKey ID. Nie musisz tworzyć osobnych kont u poszczególnych partnerów. W przypadku niektórych partnerów konieczne może być podanie w Twoim profilu dodatkowych informacji, aby móc korzystać z określonych usług.

Użyłem różnych adresów email, by utworzyć konta na portalach różnych marek partnerskich. Jak utworzyć SingleKey ID?

Po utworzeniu SingleKey ID zostaniesz poproszony o informację, czy masz już konto Bosch albo konto innej marki partnerskiej. Wybierz odpowiedź twierdzącą, a następnie podaj adres email powiązany z Twoim starym kontem. Powinieneś teraz otrzymać wiadomość mailową zawierającą link do potwierdzenia rejestracji. Kliknij ten link, aby połączyć swoje stare konto Bosch lub konto marki partnerskiej z kontem SingleKey ID.

Czy mogę korzystać z SingleKey ID w trybie offline?

Nie, do logowania się za pomocą SingleKey ID konieczne jest połączenie z Internetem.

Gdzie mogę korzystać z SingleKey ID?

Wykaz marek, które obsługują SingleKey ID, dostępny jest tutaj.

Jakie funkcje oferuje SingleKey ID? Które z nich zapewniane są przez partnerów?

SingleKey ID to rozwiązanie, które jedynie potwierdza tożsamość i pozwala zalogować się na strony internetowe i do aplikacji wielu różnych marek za pomocą jednej nazwy użytkownika i jednego hasła. Pozostałe funkcje, treści, usługi itp. są zapewniane przez poszczególne marki i mogą się różnić w zależności od dostępności i lokalizacji.

Jaki jest związek między SingleKey ID a markami partnerskimi?

SingleKey ID to usługa wykorzystywana przez konsumentów, by uzyskać dostęp do treści i usług internetowych oferowanych przez marki partnerskie. Więcej infromacji można znaleźć w regulaminie.

Czy mogę używać SingleKey ID, korzystając z aplikacji Home Connect?

Tak, SingleKey ID może być używany do logowania się do aplikacji Home Connect. Aby skorzystać z określonych funkcji oferowanych przez tę aplikację, należy najpierw sparować z nią swoje kompatybilne urządzenia.

Czy cała oferta i grupy produktowe partnerów korzystają z SingleKey ID?

Niekoniecznie. Niektóre strony internetowe, aplikacje, sklepy internetowe partnerów oraz związane z nimi usługi mogą nie korzystać z SingleKey ID.

Konta i ustawienia

Jak utworzyć SingleKey ID?

1. Utwórz konto, klikając tutaj.

2. Podaj swój adres email, ustaw hasło i zostaw wymagane dane osobowe. Następnie otrzymasz email z linkiem aktywacyjnym.

3. Kliknij w otrzymany link aktywacyjny, by uruchomić SingleKey ID. Kliknij w link tego samego dnia; w innym wypadku link wygaśnie.

4. Dokończ proces, logując się za pomocą SingleKey ID (adres email i hasło).

5. Zostaniesz przekierowany do aplikacji lub strony internetowej, w której zacząłeś rejestrację.

Jak mogę usunąć mój SingleKey ID? Co stanie się z moimi danymi zapisanymi w SingleKey ID marki Bosch i marek partnerskich, gdy go usunę?

SingleKey ID możesz usunąć tutaj. Usuwając SingleKey ID, spowodujesz przesłanie wniosku o usunięcie Twojego konta do firmy Bosch oraz do marek partnerskich, do których logowałeś się za jego pomocą. Może to wiązać się z utratą danych zapisanych na wszystkich powiązanych kontach. W zależności od aplikacji lub strony internetowej, mogą to być certyfikaty gwarancyjne, dowody zakupu, schematy działania inteligentnego domu i dane o historii inteligentnych urządzeń.

Przed usunięciem SingleKey ID warto utworzyć kopię zapasową lub pobrać wszystkie informacje, które chcesz zachować.

Jak zmienić lub zresetować hasło?

Zaloguj się na stronie internetowej SingleKey ID. Przejdź do sekcji „Mój profil” i wybierz opcję „Zmień hasło”.

Jak mogę zmienić moje dane osobowe?

Zaloguj się na stronie internetowej SingleKey ID. Przejdź do sekcji „Mój profil” – w niej możesz zmienić swoje dane osobowe. Niektóre z Twoich informacji mogą być przechowywane przez partnera – w takim wypadku są one dostępne tylko za pomocą jego strony internetowej lub aplikacji.

Jak mogę zmienić mój adres email?

Zaloguj się na stronie internetowej SingleKey ID. Przejdź do sekcji „Mój profil” i wybierz opcję „Zmień adres e-mailowy”.

Czy mogę korzystać z SingleKey ID niezależnie w kwestiach biznesowych i prywatnych?

W takim wypadku konieczne będzie utworzenie dwóch osobnych SingleKey ID z użyciem dwóch różnych adresów email.

Rozwiązywanie problemów

Zapomniane hasło.

Przejdź do strony logowania SingleKey ID i wybierz opcję „Zapomniałem hasło”.

Nie mogę zalogować się za pomocą SingleKey ID.

Sprawdź następujące kwestie:

  • upewnij się, że podałeś prawidłowy adres email i prawidłowe hasło.
  • Sprawdź swoje połączenie internetowe. Na telefonie komórkowym wymagany jest zasięg o sile co najmniej dwóch kresek i łączność EDGE (oznaczona literą „E” na pasku informacji).
  • Jeśli to nie pomoże, zresetuj hasło.
Nie otrzymałem maila potwierdzającego utworzenie SingleKey ID.
  • Poczekaj co najmniej 15 minut, aby dać naszemu systemowi czas na wysłanie maila z potwierdzeniem.
  • Sprawdź swoje połączenie internetowe. Na telefonie komórkowym wymagany jest zasięg o sile co najmniej dwóch kresek i łączność EDGE (oznaczona literą „E” na pasku informacji).
  • Sprawdź skrzynkę odbiorczą konta mailowego, którego adres podałeś. Zajrzyj również do folderów „spam” i „nieznane”.
Nie pamiętam jakiego adresu email użyłem do założenia mojego konta MyBosch.

Zanim wdrożono SingleKey ID, otrzymałeś maila z programu MyBosch lub z portalu marki partnerskiej zapowiadający tę zmianę. Adres email, na który przesłano tę wiadomość, jest przypisany do Twojego konta. Aby zapewnić sobie dostęp do swoich informacji na koncie lub na kontach u partnera lub partnerów, skorzystaj z tego samego adresu email, by utworzyć swój SingleKey ID. Jeśli nie otrzymasz maila z informacją o zmianie lub go usunąłeś, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Bosch lub z działem obsługi klienta odpowiedniej marki partnerskiej.

Informacje prawne i ochrona danych

Gdzie przechowywane są moje dane osobowe i jak są one zabezpieczone?

Twoje dane osobowe powiązane z SingleKey ID są przechowywane na zabezpieczonych serwerach ulokowanych w Europie. SingleKey ID nie przechowuje danych osobowych zebranych i wykorzystywanych przez strony internetowe, aplikacje, produkty i usługi partnerów. Jeśli masz pytania dotyczące przechowywania i zabezpieczenia tych danych, skontaktuj się z danym partnerem.

Czy moje dane osobowe są zabezpieczone w ramach SingleKey ID?

Twoje dane są przechowywane i zostały zabezpieczone zgodnie z surowymi normami prawnymi. SingleKey ID jest w pełni zgodny z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO). Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Gdzie mogę sprawdzić które z moich danych osobowych są przechowywane w ramach SingleKey ID?

Swoimi danymi osobowymi powiązanymi z SingleKey ID możesz zarządzać tutaj.

W ramach SingleKey ID przechowywane są głównie dane związane z Twoją tożsamością cyfrową. Aby uzyskać dostęp do danych przechowywanych przez partnerów korzystających z SingleKey ID i zarządzać tymi danymi, odwiedź stronę internetową danego partnera lub skontaktuj się z jego działem wsparcia.

Czy wszyscy partnerzy mają dostęp do moich danych osobowych?

Dane osobowe zgromadzone na kontach założonych u partnerów nie będą przenoszone ani udostępniane pomiędzy partnerami stosującymi SingleKey ID. SingleKey ID zapewnia użytkownikom wyłącznie dostęp do stron internetowych, aplikacji i usług marki Bosch i jej marek partnerskich. Administrator SingleKey ID przekaże Twoje dane osobowe partnerowi dopiero, gdy po raz pierwszy zalogujesz się do tego partnera.

Czy moje dane biznesowe zostaną przekazane administratorowi SingleKey ID?

Nie, informacje przechowywane na kontach u partnerów (w tym dane biznesowe) nie będą przekazywane administratorowi SingleKey ID. SingleKey ID umożliwia logowanie się i uzyskiwanie dostępu do Twojego konta w portalach marki Bosch i marek partnerskich. Nie przechowuje on jakichkolwiek informacji na Twoich kontach, w tym danych biznesowych zebranych przez danego partnera. Aby uzyskać dostęp do swoich danych biznesowych, zaloguj się na odpowiednie konto u partnera za pomocą SingleKey ID.

Biały symbol użytkownika z plusem, oznaczający dodanie nowego użytkownika lub kontaktu.
MyBosch

Zarejestruj się bezpłatnie i zyskaj niezliczone korzyści!

Białe logo serwisu Bosch urządzeń domowych na szarym tle.
Serwis producenta marki Bosch

Centrum Kontaktu pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00, w weekendy 8:00-17:00.

42 271 5555

Białe logo na tarczy z okrągłymz napisem "Experience Bosch".
Poznaj markę Bosch

Odkryj jakość, doskonałość i niezawodność.

Logo "Find a Dealer" w białym kolorze na szarym tle.
Stacjonarne Sklepy Serwisowe

Zapraszamy na zakupy oraz szybką diagnostykę!