
Home Connect: uzyskaj wsparcie zdalne zapewniane przez technika.
Jeśli posiadasz inteligentne urządzenie gospodarstwa domowego połączone z aplikacją Home Connect, możesz korzystać z naszej wyjątkowej usługi diagnostyki zdalnej. Umożliwia ona szybkie zdalne rozwiązywanie niewielkich problemów lub wstępną diagnostykę problemu, dzięki czemu technik serwisu marki Bosch może przygotować wymagane części zamienne w celu dokonania naprawy.
Skontaktuj się z Centrum Kontaktu pod numerem telefonu 42 271 5555.
Nasz zespół jest dostępny w następujących godzinach:
- Od poniedziałku do piątku: 8:00–20:00
- Soboty: 8:00–17:00
- Niedziele: 8:00–17:00

Przed skontaktowaniem się z Centrum Kontaktu.
Aby nasz Centrum Kontaktu mógł zapewnić jak najlepsze wsparcie, przed skontaktowaniem się z nim:
- Sprawdź, czy urządzenie obsługuje diagnostykę zdalną i jest połączone z aplikacją Home Connect.
- Upewnij się, że urządzenie jest podłączone do zasilania.
- Upewnij się, że podczas rozmowy włączone jest połączenie Wi-Fi.
- Miej pod ręką e-numer produktu.
Porada: Aby znaleźć e-numer urządzenia połączonego z aplikacją, przejdź do sekcji „Informacje o produkcie” w aplikacji Home Connect. Możesz tam także sprawdzić, czy produkt obsługuje diagnostykę zdalną.